Süslü Püslü Nişan Bohçası:)

Herkese merhaba:) Pazar günü nişanımız vardı:) Herşey harika ve çok güzeldi. Yakın zamanda bol bol nişan fotoğraflarımla buraları doldurucam:) Geçen hafta paylaştığım  bohçamı bu sefer süslü ve serilmiş halini paylaşmak istedim :) Kutular açılınca çok pembe bir görüntü  ortaya çıktı ben bayıldım gören herkeste çok sevdi :) hatta  kopyalanmaya başladi bile:))))
umarım sizlerde beğenirsiniz:)
Fotograf cekimi  icin love balonlar  almistim cok buyuk oldugu icin yanimizda goturemedik ama  bohcami suslediler:)  fotograftaki kalp balonlarimdan nisan boyunca ayrilmadim:)) hepsini paylasicam blogumda:)


Nazarda değmesin tabii ki:) 

"Euzu bi kelimâtillâhi't-tâmmeti min kulli şeytanin ve hammetin ve min külli aynin lammeh."

Bohçamın süslü püslü  halini görmek için buraya tıklayabilirsiniz

Damat bohçası  süslemesi ve bohça detayları için buraya tıklayabilirsiniz 

    


    

    

     



B  
Makyaj malzemelerimin  coğu ve cüzdanim  Victoria's Secret 💗
                           

                           

                           

                           

                     



                         
En sevdigim  orkidem oldu:)
                          
 Pembe gülüm  olmadan olmaz:)
                       


                 

Fiyonklu ayakkabilarim nisanimda eslik etti:)
                 


     
 Ayicikli sandigimi bosalttiktan sonra tekrar ayni sekilde susledik   Bohca gormeye gelenleri karsiliyor:)
     


                      

Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin her biri benim için çok değerli :)

Sevgiler:)

61 yorum:

  1. Çok güzeller bayıldım resmen umarım çok mutlu olursun herşey gönlünce olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. ay ay ay pek bi güzeller canım benim ne kadar mutlusun hep mutlu olursun inşallah. çok duygulandım ben ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için <3 :)

      Sil
  3. Ne güzel Allah tamamını erdirsın darısı başıma .

    YanıtlaSil
  4. Ya canım maşallah maşallah her şey harika ve şirin ötesi görünüyor ; bayıldım böyle gözlerimden kalpler çıkan emoji gibiyim :))))) Rabbim tamamına erdirsin inşallah :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim çok teşekkür ederim iyi dileklerin için amin inşallah:))

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel güle güle iyi günlerde kullan inşallah. Birde maşallah diyelim de nazar değmesin :))

    YanıtlaSil
  6. Mutluluğunu Yüce Mevlam tamamına erdirsin hayırlı olsun, ayrıca her şey pembe pembe çok güzel görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller maşallah, Allah tamamına erdirsin canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bunlar sana getirilenler mi yoksa sende nisan alışverişine gittin kendin mi seçtin bunları hepsi çok sekerr iyi günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyi nişanlımla beraber seçip aldık sonrada bana getirdiler :) çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Iyiymis bnde heveslendim :):)

      Sil
    3. Daha guzelleri sizin olsun insallah:)

      Sil
  9. Hayırlı olsun, allah tamamına erdirsin! Hepsini mutlulukla kullanırsın umarım :)

    YanıtlaSil
  10. süslü püslü tam senlik olmuş.maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşşşş herşey pes pembe

    YanıtlaSil
  12. Hemen geldim süslü püslü! Açtım bile deyince... süper yaa maşallah, çok ince her detay düşünülmüş, çok emek var... tercihler çok iyi 😉 güle güle kullan 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ❤️❤️❤️❤️:)

      Sil
  13. Ne kadar güzel, cicili bicili denir ya tam öyle, hepsi de pespembe inşallah tüm hayatın öyle pespembe geçer. Hayırlı olsun, maşallah, Allah tamamına erdirsin canım. Darısı benim kız yeğenimin başına. :)))

    YanıtlaSil
  14. Her şey çok güzel görünüyor. Rabbim tamamına erdirsin inşallah.
    Ben de pembeyi çok severim ama bu kadar çok pembe eşyam olmamıştı.
    Benden beter pembe tutkunu varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim :) bitmiyor bu pembe aşkı:)

      Sil
  15. Hepsi zevkli seçilmiş ciciler nasıl güzeller albenisi çok , pembişş pembişler gözlerimi alamadım ama maşallah diye de söyledim :))yaşamın resimlediğin ürünler kadar renkli olsun cnm.

    YanıtlaSil
  16. maşallah canım hepsi çok güzeller güle güle kullan. Allah tamamını erdirsin :)

    YanıtlaSil
  17. Off of of harika valla. Pembiş pembiş ne güzeller yaa özendim. Allah tamamını erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. Pembiş pembiş hepsi birbirinden güzel, şirin ve hoş :) güle güle kullan, mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  19. Vaaov 😂 görür görmez verdiğim ilk tepki buydu. Sen de tam bir pembe asigisin anlasildi ☺ harika bir bohça olmuş canim bayildim

    YanıtlaSil
  20. Çok güzeller, Allah nazarlardan saklasın canım. İyi günlerde kullanırsın inşallah hepsini.

    YanıtlaSil
  21. Çok imrendim. Biz bedavaya evlenmisiz. Çok şanslı sın

    YanıtlaSil
  22. Her şey harika görünüyor.Mutluluğum daim olsun cnm ♥

    YanıtlaSil
  23. Canım inş. ömür boyu pembe tadın da bir yaşam sürersin yürekten diliyorum çokk mutlu olun ve nazarlardan da uzak inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Süslü ya sen beni kalpten götüreceksin gel de sevme gel de için gitmesin :))) daha daha güzelleri olsun seninle gönlünden geçen ne varsa ^.^ bu arada o makyaj fırçalarını nasıl kullanıcaksın kıyamam ki çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkur ederim:) eveeet fircalari kullanmak hic istemiyorum oyle dursunlar bende seyrediyim:)

      Sil
  25. Tek kelime ile muhteşem olmuş Rabbim mutluluğunu daim etsin.

    YanıtlaSil
  26. Maşallah, hayırlı olsun. Her şey çok güzel görünüyor. Allah mutlulukla tamamına erdirsin :) ♥

    YanıtlaSil
  27. ayy ne güzel yaa renklere bayıldımmmmmm Allah mutlu etsin canım

    bu arada blogumda çekiliş yapıyorum beklerim seni de belki bir hediye de benden sana gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ziyarete geliyorum :)

      Sil
  28. Allah mutlu etsin, ne kadar özenli, ne kadar güzel bir bohça olmuş..
    Güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  29. Allah'ımm çokk güzel hepsii. Fiyonklu ayakkabılarına falan bayıldım. Görüntü çok güzel çok özenmişler Allah hep mutlu mesut yaşamayı nasip etsinn Süslümm :))
    Vize sınavlarımdan döndüm bi baktım modem yok evde internetsiz kaldımm yeniden kavuştumm hemen bloga koştummm :)) Çok güzel fikirler edindimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım geri dönmene çok sevindim tıklıyorum hemen:)

      Sil
  30. Herşey mükemmel görünüyor,ellerinize emeklerinize sağlık...güle güle sağlıkla huzurla kullanılsın canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. ayyy hepsine bayıldım ya bende bu telaşların içine gircem senin kadar şanslı olabilir miyim bilmiyorum ama güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) inşallah daha güzelleri senin olur :)

      Sil