Damat Bohçası:)

Herkese merhaba :) bohçayla ilgili son postumla burdayım :) dün  damat bohçasını götürdük birgün oncesinde aldıklarımızı ve süslemesini  fotoğrafladım aynı benim bohçam gibi oldu  renk tonlarını lacivert beyaz kullandık ponponlarını  kurdelesini ona göre seçtik :) 
Gelin bohçasının süslü püslü halini  görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
  
Gelin bohçası  açılmış halini görmek için  buraya tıklayabilirsiniz 
      
Nazar değmesin :)))


"Euzu bi kelimâtillâhi't-tâmmeti min kulli şeytanin ve hammetin ve min külli aynin lammeh

Gelelim hazırlıklarımıza :) 


Kozmetik urunleri icin sectigim damat kutusu:)



Kemer cuzdan seti




Terlik 2ser takim camasir seti


Pijama takimi


1 gomlek 2 gunluk pantolon


Bornoz takimi



Seccade takimi



Benim yaptigim aynali tepsi uzerine  kokulu süslü sabunlar,lavabta kesesi,kolonya ve tesbih kutusu:)

Nişan hediyesi olarak  apple  watch seçtik  suslemelerimiz gibi  saatte lacivert oldu:) 

Fotografta olmayanlar aile icin havlu,patik,basortusu,kumas,seccade,lif vs
Damat icin takim elbise,gomlek,ayakkabi,kravat,mendil
Bizim bohcamiz bu sekildeydi:)  hazirlik asamasinda googledan cok yardim aldik  eminim yazdiklarimda bircok kisiye yardimci olucak:)

Süslü püslü bohça süslemesi




Valiz icine suslemeden once  fotografta olmayan  2 bohca koyduk ve suslemesini  daha sonra yaptik








Sevgiler:)

42 yorum:

  1. Mutlulukla kullansın :) Hepsi çok güzel ve özenli :)

    YanıtlaSil
  2. Vayyyy çok güzel :) gule gule kullansın damat bey

    YanıtlaSil
  3. Ayyy kuzuuuuum bir mavi ve tonları delisi olarak bu süslemeye bayıldım. Sonra sevdiceğime bakım seti yapayım bendeeee ... diğerlerini ara ara alıp vermiştim :))) Bakım ürünlerini atlamışımmm :(

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş elinize sağlık, maşallah nazar değmesin :) mutluluklar

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık. Daha nice Mutlu günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi harika olmuş ama smokin şeklindeki kutuya bayildim:)

    YanıtlaSil
  7. çok çok güzeller, hepsini severek aldığın hazırladığın o kadar belli ki , Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin canım :)

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyorlar süslemelerde ayrı bir renk katmış.

    YanıtlaSil
  9. Her şey çok özenilmiş damat kutusunun şıklığına bayıldım.Allah mutlulukla bir yastıkta kocatsın canım:))

    YanıtlaSil
  10. Altta kalmamissin sende. Senin bohcalar da sana gelenler kadar güzel

    YanıtlaSil
  11. Ne güzell itinayla hazırlanmış bayıldım ve hala bu geleneklerimizin sürmesi çok hoş ...burda da sizin gibi hazırlıklar yapılıyor ...damadımız ve ailesi hediyelerini mutlulukla kullansınlar :)) bizlerle paylaştığın için de çok teşekkürler güzel gelin :)

    YanıtlaSil
  12. Kozmetik kutusuna bayıldım. Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  13. Ayy süslü ya ben bu işlerden çok anlamıyorum seninkileri çok beğendiğim için tamam o zaman geldiğinde mail atıcam süslü listeyi yapalım mı diye :))) çok mutlu ol ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim at mutlaka yardimci olurum ben liste olduktan sonra zaten gerisi kolay :)

      Sil
  14. Hayırlı olsun.. Mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  15. Süslemesi nasıl da güzel olmuş,ellerinize sağlık..Güle güle kullansın damat bey de cicilerini..

    YanıtlaSil
  16. Selam ben geldim ^^ Damat bey güle güle kullansın o zaman. Ben o renk seçimlerine bayıldım! Ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  17. Sayfa adının hakkını böyle kim verebilir, hepsiyle yakından ilgilenilmiş. Güle güle kullansın müstakbel eşiniz.

    YanıtlaSil
  18. Yüce Mevlam nazardan saklasın maşallah her şey çok şık ve zarif hazırlanmış sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Mutluluğunuz daim olsun. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Ne de güzel hazırlamışsınız. Takibe aldım. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
  20. güzel günlerde kullansın :)) Ben senden fikir almaz mıyım yine aldımm :))

    YanıtlaSil
  21. merhaba,

    bohçanız o kadar güzel gözüküyor ki dünden beri bakıp bakıp duruyorum :)
    çok yakında bende erkek tarafında bohça götüreceğim ve bohçanız bana ilham verdi diye bilirim :)
    çoğu hazırlıklarım tamam ama bir tek bohçanıza süslediğiniz büyük şeker ponponlar eksik :)
    bu ponponları nereden bulabilirim cevabınız için çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) ben ponponlarımı eminönünden aldım Ama google a kağıt ponpon yazarsanız satın alabileceğiniz bir sürü sayfa çıkıyor :)
      Şimdiden kolay gelsin :))

      Sil