Hediyelerim :)

Herkese merhaba :) 
Doğum günüm  ayni zamanda  blogumun  yil donumu 17 temmuzdu  bu sene biraz karışıklığa denk geldi  maalesef :(  blogum 2012 den beri  burada  sizlerle beraber   guzel bir cekilis yapmak istiyorum  gecikmelide  olsa mutlaka yapicam:) dogum gunumde   geçte olsa hediyelerimi topladım :)  en sevdiğim kendime aldığım hediyemle başlıyorum  bu elbisenin yakın zamanda satışınada başlayacağım  tam bir prenses elbisesi   denemeden olmazdı :) toz pembe  olması benim için yeterliydi fiyonklu ayakkabılarım ve  yeni aldığım zımbalı çantamla kombinledim:)
Diğer hediyeleride nişanlım babam ve kuzenimizin hediyesi doğum günlerimde ihtiyacim  olan ne  varsa  aldiriyorum :))


                                                         






Güneş gözlüğünde bu sene farklılık olması için aynalı model  tercih ettim :)





Sandaletlerim  yazın başında beğendiğim hasır kalın tabanlılardan 



Ve pembe çantalarımın arasına bir beyaz çanta ekledim:) 



Hediyelerim icin cok tesekkur ediyorum :)




Yorumlarinizi eksik etmeyin Sevgiler:)

40 yorum:

  1. Nice mutlu yaşlara Süslü Püslü :) Hediyelerin şahane, güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuşsunuz mutlu günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. Beyaz çantaya bayıldım ya tam benim tarzım. Elbisenin tatlılığııı <3 Güle güle giy canımm

    YanıtlaSil
  4. Geç oldu ama blogunuz ile beraber nice mutlu yıllara diyeyim, güle güle kullanın hediyelerinizi :)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım. Hediyelerin coook güzel. Özellikle de prenses elbisen. İyi günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
  6. Yaaaa hepsi çok cici kuzum güle güle kullan :* Musmutlu yaşlara :**

    YanıtlaSil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun, hediyelerinizi güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Prensese böyle bir elbise tam isabet nasıl da yakışmış:) doğum günün,blog yıldönümün hayırlı olsun nice senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urandirdiniz🙈 Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin:)

      Sil
  9. Süslü'm geç de olsa doğum günün kutlu olsun 🎉 Elbise şahane diyecek kelime bulamıyorum kişke benim olsa derdim görünce 🙈 Çanta, ayakkabı hepsi çok hoş musmutlu günlerde kullan hepsini 💕

    YanıtlaSil
  10. Çoook güzeller ama herkese yakışmaz ki.. Mesela bana hiiiiç :) Sana çok yakışmış, güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım..Elbisenin rengine modeline bayıldım.Gerçekten prensesler gibi olmuşsun.

    YanıtlaSil
  12. Güzel ve pespembe yaşların olsun:)))

    YanıtlaSil
  13. Kız minnoş doğum günün kutlu mutlu olsun :D Çok tatlısın çooookkkk

    YanıtlaSil
  14. sandalete ve beyaz çantaya aşık oldum! :) güle güle kullan elbisende çok cici olmuş :) nice yaşlara

    YanıtlaSil
  15. Ay pembe çanta ve ayakkabi çok tatlis gule gule kullan hepsini

    YanıtlaSil
  16. Doğum gününüz kutlu olsun, nice güzel yaşlarınız olur inşallah. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel ama elbiseniz tam bir prenses elbisesi, iyi günlerde giyinin. (bu arada 19 u da benim doğum günümdü ve hiç hediye toplamadığımı fark ettim şimdi, hımmmmm hemen eşime yapışmam lazım nerde benim hediyem diye 😀 ) İyiki doğmuşsunuz ve bizi güzel bloğunuzlada tanıştırmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde mutlu yillariniz olsun sevdiklerinizle beraber:)) cok tesekkur ederim:)☺️💗💗

      Sil
  17. Mutlu yillar hepsi cok güzeller iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  18. doğum günün kutlu olsun canım nice yaşlara :) buarada sandalletlerine bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan, doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  20. Her parçası ayrı ayrı çok güzel gülen güle kullan:)

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullanın hepsi çok güzeller.Yeni yaşınızda kutlu olsun ♥

    YanıtlaSil
  22. yazmayalı ne çok olmuş hayırdır?? sıkıntılı bir durum yoktur inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba babam rahatsızlandı o yüzden biraz ara verdim bende geri gelicem inşallah

      Sil