Gelin/Nişan Bohçası :)

Herkese merhaba :)Sonunda merakla beklediğimiz bohçama kavuştum.Pazar günü  bohçamı getirdiler.Herşey harikaydı.ee blogda göstermezsem olmaz tabii ki :)hersey çok süslü püslüydü hayran kalmamak elde değildi:) istemeden konseptli bohça oldu bohçamla aynı renklerde giyinince çok güzel bir görüntü oldu:) 
Öncelikle gelin bohçasında neler olur onları yazmak istedim  aradığımda her yerde standart şeyler yazıyor ama herşey isteğe kalmış tabiiki.Bizde isteğimiz doğrultusunda bohçamız için gerekenleri almıştık .

Nazar değmesin :)))
"Euzu bi kelimâtillâhi't-tâmmeti min kulli şeytanin ve hammetin ve min külli aynin lammeh


Bohçamın açılmış halini görmek için buraya tıklayabilirsiniz 

Damat bohçasını görmek için buraya tıklayabilirsiniz 





Gelelim benim gelin bohçamda neler var ; 

-Nişanlık 
-Ayakkabı
-Terlik
-Makyaj takımı
-Makyaj fırça seti
-Bakım seti
-Seccade takımı
-Pike takımı
-Bornoz takımı(tarak,lif vs.)
-Ayna /tarak seti
-Çanta
-Cüzdan 
-Etek-bluz
-Elbise
-Sandık
-Çikolata
-Çiçek
-Parfüm
-Lavanta kesesi
-Süslü tepsi 
-Süslü sabun
-Süslü kolonya 
-Tesbih/tesbih kutusu
-Havlu2-3adet
-başörtüsü2-3 adet
-örgü lif
-patik2-3adet vs.
-Sütyen takımı (2set)
-6lı saten gecelik (2takim)
-atlet takımı 
- Şal /yelek 
-Havlu2-3adet
başörtüsü2-3 adet
-patik2-3adet vs.
-Valiz (hello kittyli valiz istedigim icin yurtidisindan siparis berdik yetismedi:)







                                  herkese benden cikilata :))
                                     



 Evet sanırım benim bohçamda bulunanlar bu kadar :)yazmayı unuttuklarım varsa eklemesini yapıcam bohça detay fotoğraflarını  bir dahaki postta paylaşıcam.bohçamın süslemesi harikaydı bu postta ona yer vermek istedim  umarım sizlerde beğenirsiniz:) iyi kötü yorumlarınızı eksik etmeyin  :)  
Sevgiler


61 yorum:

  1. Pembe pembe çok güzeller, Maşallah, nazar değmesin. Güle güle, mutlu günlerde kullan canım. Karşılıklı saygı, sevgi, hoşgörü, anlayış evinizden hiç eksilmesin çünkü evliliğin en önemli şartları bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum:)

      Sil
  2. Aman Allahim bu ne tatlis bir paylasim boyle ☺☺ hemen listeyi kopyaliyorum 😁

    YanıtlaSil
  3. Ay çok sekerr gözüküyor sandıklar falan rengarenk :) ne çok şey getirmişler maşallah gule gule kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok güzelmiş gerçekten. Tam sana yakışır olmuş süslü püslü ;)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok güzel bir nişan bohçası olmuş,mutlu günleriniz daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah, iiyi günlerde kullanın inşallah :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ay aman da aman gelin bohçasına bakın pek şeker herşey. Çok mutlu olun güzelim ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu yayının benim için öyle bilgilendirici oldu ki canım eee benimde evlilik yaşına gelmiş kızım var :) hediyelerin sen gibi süslü şık içindekileri ayrıntılı olarak yazmanda harika yoksa merak ederdim :) hepsini kullanman nasip olsun ...maşallah öyle güzelsin ki allah sahibine bağışlasın dilerim benimde sen gibi bir gelinim olur <3 çikolatandan da bir tane aldım :) Allah ağzının tadını bozmasın prenses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz beni nasıl mutlu etti çok teşekkür ederim amin inşallah yazdığınız herşeye çok çok teşekkür ederim hayırlısıyla dahada güzelleriyle karşılaşırsınız inşallah :)

      Sil
  9. Maşallah bohçalar ayrı güzel. Sen ayrı güzelsin. Ama bence senin güzelliğin tüm bohçaları bastırmış. Nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  10. İlk kare pek şeker görünüyor:)))
    Yalnız eskiden bu kadar kapsamlı olmazdı sanki bohçalar. Ya da ben pek sevmediğimden ayrıntıları yabancıyım konuya. Ne kadar çok maddesi varmış bu işin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde böyle bilmiyorduk işin içine girince insan şaşırıyor:)

      Sil
  11. Çok şirin olmuş:)) ne kadar hoş. Güzel güblerde kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsn canm :)) güzel günlerde kullanın İnşallah :))

    YanıtlaSil
  13. Harika, dolu dolu ve çok güzel görünüyor. Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin. Bu arada, bu hafta senin için Mac studio fix fondötenin yazısını yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yazı içinde ayrıca çok çok teşekkür ederim merakla bekliyorum:)

      Sil
  14. bohçalar da sahibi gibi güzel olmuş , Allah tamamına erdirsin,mutlu olun ...

    YanıtlaSil
  15. Nasıl özenle hazırlanmışlar hepsi.Mutlulukla kullanın inşallah ;)

    YanıtlaSil
  16. Hay maşallah. Biz bedavaya gitmişiz;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu öyle şey :)) tesekkür ederim yorumunuz için <3

      Sil
  17. Çok güzel ben çok begendim güle güle kullanın inşallah hepsini masallah diyelim nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  18. Maşallah maşallaaahhhh , ne sevimlisin sen öyle bohçaların arasında kaybolmuşsun. Allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin, yuvan huzurlu olsun. 😉❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin☺️💕💕💕:)

      Sil
  19. Hepsi çok güzel görünüyor iyi günlerde kullan her isteğin gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  20. Ay ne güzel görünüyor herşey. Süslü püslü tam senlik. Pembeler yakışmış.

    YanıtlaSil
  21. Ne güzelll,Gelin kızlarıma hazırladığım bohçalar ve o heyecanım geldi aklıma:)
    Ağız tadıyla her şey yolunda ve mutlulukla ilerlesin canım benim:)

    YanıtlaSil
  22. Ayyyyyyyyyyyýyyyyy şahane şahane :) Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsinnn canımmm benimmm :***

    YanıtlaSil
  23. Pembiş pembiş herşey harika görünüyor...Maşallah ne şanslısın bu kadar dolu dolu bir bohça hazırlanmış..Mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  24. Allah tamamına erdirsin, herşey rüya gibi :)

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir görüntü keşke benimki de seninki kadar eğlenceli güzel olma ihtimali olabilseydi güle güle kullan hepsini süslüm 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah daha güzelleri olsun canım çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️

      Sil
  26. Pembe pembe çok güzeller :D Her şey istediğin gibi olsun :))

    YanıtlaSil
  27. Ay süslü ya maşallah gerçekten nazar değmesin gelde sevme gel de beğenme renkler zaten beni benden alan nokta :)) bu arada hiç bu işleri bilmediğim için vayyy be ne güzel yok yok :) musmutlu günler de kullan hepsini ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım brnim çok teşekkür ederim en kısa zamanda darısı başına:))

      Sil
  28. Süper olmuş ama Süslü Püslü tam sana yakışır... Allah tamamına erdirsin, heyecanın, mutluluğun daim olsun... güle güle kullan ;)
    VS kutuları pek bi dikkatimi çekti ahahaha :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) kutuların birazını açtım bile bir sonraki postta:)

      Sil
  29. Ne şirin pembiş pembiş. Allah tamamına erdirsin, iyi günlerde kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  30. Herşey sahane görünüyor güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  31. canımm çeyiz terliği bakıyorum da internetten seninki nerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben toptan aldım hepsini bütün herşeyiyle çeyizciden internetten bakmadım hiç:/

      Sil