İstanbulda Nişanlık

Herkese merhaba:)
2-3 gündür yoktum buralarda kimsenini bloğuna tıklayamadım ama güzel bir sebebi vardı kuzenimi evlendirdik kınası nikahi derken uğrayamadım  telafi edicem en kısa zamanda:)) 

Gelelim konumuza :))) 

konu basligini googleda o kadar cok tikladim ki dogru duzgunde birsey bulamadim:) oyle olunca bende bir post yazayim dedim. 
Nişanlik ararken  Nisantasi,kadikoy,umraniye,pendik,mahmutpasa yani gezmedigim yer kalmadi.Butun pasajlarini,gelinlikcileri gezdim.Eger istediginiz  balik elbiseyse  rahat rahat bulursunuz  ama benim gibi  prenses etek istiyorsaniz  hic model yok diyebilirim.sadece 3 tane  model denedim  fiyatlari 2700-3000 tl arasindaydi. Modeller deseniz zaten   Pembe  eh işte  :/ 
       


                              






 somon rengi ve koyu pembe  kotunun daha kotusu diyebilirim hic begenmedim:(





 instagramda o kadar cok abiye modeli baktim ki   Begendiklerimin hepsi ozel dikimdi 4000 tl altinda fiyat  veren olmadi:(  mahmutpasayi adettendir  diye gezdim  fikir olmasi icin ama  fikir  olabilecek abiye goremedim:) pendikte her dukkanda modeller standart  gibi  her magazada  ayni sey vardi .Bu kadar yer gezdikten sonra keske ilk basta gitseydim dedigim yer Fatih oldu o abiyecileri gorence sok oldum muhtesem  modeller vardi ama benim  aklimde tek bir model ve tek bir magaza vardi   İnstagramda  buldum   O magazayida sahibi sevgili  ozlem abla beni davet etti gonlune gore  yapariz  gel dedi   Haberlestik 2 gun sonra gittim en yakinlarimin davranmadigi kadar cana yakindi istedigim model icin hala inanamasamda anlastik suan dikiliyor  :)  fatihte gordugum hic bir model  beni begendigimden caydiramadi mutlulugumu anlatamam:) Nişanimdan sonra  modelleri ve o harika   Magazayi sizlerle  tanistirmak istiyorum:) 

Sevgiler:)


42 yorum:

  1. Keşke direkt Oleg Cassini'ye gitseydin o fiyatların kat kat altına çok güzellerini bulurdun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ama modelleri istediğim gibi değil maalesef:/

      Sil
  2. İlk resimdeki nişanlığı beğendim diğerleri eh işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fotoğraftaki daha önce kiralanmış bir üründü o yüzden eledim direk:)

      Sil
  3. Süslü bizim bu taraflara gelmişsin :)) bu arada 4 bin nedir dedim çok fazlaymış :( sonun da istediğin gibi olduysa ne mutlu sana merak ettim dikildikten sonra bekliyorum fotoğrafları :) Bugün en güzel pazar olsun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi her girdiğim mağazadan ayrı bir şokla çıktım fiyatların böyle uçuk olduğunu bilmiyordum nişanlıklar gelinlikle yarışır durumda :/ çok şükür buldum paylaşıcam inşallah :)

      Sil
    2. zaten gelinlik kiralamanın fiyatı bu kadar bence bunlar fiyat düzenlemesini yapmayı becerememişler :)) sonunda gönlüne yatan oldu ya ne mutlu sana <3

      Sil
  4. Her şey gönlünce olsun canım <3

    YanıtlaSil
  5. Ben kabarık abiye sevmesemde ilk görseldeki güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Super olur benim için de fikir olur ben Pendik'ten almayi düşünüyorum da kabarık almaktan vazgeçtim gibi olmadı fatihe gideyim :) ilk resimdekine bayıldım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlki güzeldi ama kötü dedim çünkü tadilat ve kuru temizleme gerekiyordu çünkü daha önce kiralanmış canım o yüzden eledim direk:/

      Sil
  7. Bunların içinde en iyi duran en üstteki, diğerlerini pek beğenmedim canım. Kolay gelsin zor iş:)

    YanıtlaSil
  8. Hadi hayırlı olsun :) önemli olan içine sinmesi, istediğinin olması... Aradığını bulmana çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Nişanlık işi çok zor iş Allah kolaylık versin. ilk resimdekini beğendim .

    YanıtlaSil
  10. Bulduğunuza çok sevindim. Umarım istediğiniz gibi olur her şey :) Allah tamamına erdirsin. Blogumda pankartlara ve nişan süslerine ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum bloğunza o kadar çok pankart aradım ki 2-3 tane buldum ancak çıkarttırım en azndan:))

      Sil
  11. bende en üsttekini beğendim canım,kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  12. Onlar nasil fiyatlardi oyle yaa, sok oldum gercekten. Neyseki gonlune gore bulmussun. Allah senin ve kuzeninin mutlulugunu daim etsin canim.

    YanıtlaSil
  13. Özel günlerde bir şey bulmak nedense hep zor oluyor. Sonunda istediğini bulmana sevindim. Tatlı telaşlar bunlar. Şimdiden hayırlı olsun:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle vakit yaklaştıkça eskiden beğendiklerim bile çok çirkinmiş gibi geliyor:)
      Çok teşekkür ederim<3

      Sil
  14. Paylaştığın modeller içinde en çok en üsttekini beğendim bende.Fiyatlar hangi ara uçmuş o kadar şaşırdım kaldım.
    Senin seçimini de oldukça merak ettim.Bir an önce paylaş diye bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 nisanda nisanim var ertrsi gun pylasicam insallah bende cok ostiyorum hemencik paylasmayi ama daha dikimde:)

      Sil
  15. ilk görseldekine bayıldım tam prenses gibi :)

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı uğurlu ve gönlünce olsun. mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Fiyatlar ne kadar uçukmuş. Hele ki şu koyu bembeye hiç hiç değmez....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle kalibida cok kotuydi ekstra kilolu gosteriyor::

      Sil
  18. pudra tonları her kızı melek gibi gösteriyor sanki, doğru renk seçimi tebrikler, çok mutlu olun..

    YanıtlaSil
  19. Şimdiden hayırlı vede uğurlu olsun inşallah.Özel günlere özel kıyafetler kerçekten çok yüksek fiyattalar.:(( Umarım gönlüne göre olur herşey.Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Gönlünce olsun kuzum her şeyiiiiin :)

    Ne giyersen giy prenses gibi olacaksın eminim ; güzellik :***

    YanıtlaSil
  21. İstanbul'dan yakın zamanda bir abiye ve gelinlik firmasının ürünlerini ve firmayı sizler için tanıtacağım o zaman :) Harika modelleri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimmm azıcık değişik modeller görelimm:)

      Sil
  22. Aynı gün, ben de kızımın doğum gününü yapıyorum, bir koşturmaca. Hele ki, sizin nişan, aman Allah'ım...
    Herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yılları olsun prensesin :) çok teşekkür ederim bende <3

      Sil