M.A.C Studio Fix Fluid Fondöten

Herkese merhaba :) Bu aralar çok heyecanlı günler geçiriyoruz  o yüzden  çok sık uğrayamıyorum :) Haftasonu bohçam gelicek pazarteside burda yayınlıycam inşallah:) :)  17 nisanda da nişanımız var  sürekli koşuşturma içindeyiz hazırlıklar bir türlü bitmiyor :))  Bu kadar hazırlık içerisinde bugün mac mağazasına uğrama vaktim oldu.Sevgili makyaj bloggerı arkadaşlarımı takiplerken kendime iyi bir kapatıcı almanın  şart olduğunu anlamış oldum :)) görevli arkadaşında önerisyle aşağıdaki ürünü aldım.şimdi bir kaç sorum olucak sizlere  :) bu fondöten nişan makyajında kullanılır mı? Tuhaf bir kokusu var onu nasıl geçiririm  ve kullanırken uygulamam   gereken ekstra birşeyler varmı? Evet sorularım bu kadarcık :)) zaman ayırıpta  cevaplarsanız çok mutlu olurum:))


                 


                         



yorum yapan sevgili arkadaşlarıma çok teşekkür ederim  kolay ulaşılabilirlik için   Ürün yorumlarını postun sonuna  ekliyorum  :)

                         
                           


     



Sevgiler


  

35 yorum:

  1. Hayırlısı olsun tekrar canım <3 Tatlı telaşlar bunlar, keyfini çıkartmaya bakın olur mu :))
    Benim de merak ettiğim bir fondöten bu :)) bakalım arkadaşlar neler diyecekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim merakla bekliyorum bende yorumları:)

      Sil
  2. ben de merak ediyordum acaba cildime uygun var mıdır önerir misiniz kullandıktan sonra yorum yapar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki bugün kullandım hatta ..gelip gidip aynaya baktım Pürüzsüz bir görünüm vardı:)

      Sil
  3. Canim mac in studio fix serisi çok iyidir. Kesinlikle kullanabilirsin nisaninda da dugunundede kapaticiligi çok çok iyi 👍 gün boyu da bozulmadan kkalacagini söyleyebilirim. Kokusuyla alakali ise yapacak birşey olacagini sanmiyorum. Ama kalici değildir bir müddet sonra geçer diye düşünüyorum 🙈 ekstra birşey derken ne demek istediğini anlayamadim 😕 gür güle kullan ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bu yoruma:) 💃🏼💃🏼💃🏼 ekstra derken fırça veya süngerle sürümü farkeder mi ve makyaj bazı kullanmak şartmı gibi sorulardı :) mağazada baz olmadan kullanmayın dediler çok fondöten kullanmadığım için bazımda yok şuan 😭😭 bakıcam bir çaresine 💃🏼💓💓

      Sil
  4. Uzun zamandır iyi bir kapatıcı arıyorum bende ve wishlistimde bu ürün :) Güle güle kullan kuzum. Tatlı telaşlarının sonu mutluluk huzur olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım tavsiye ederim bugün kullandım aşrıı beğendim:)

      Sil
  5. Hiç kullanmadım canım, yorumları bende bekliyorum :) Bu arada hayırlı olsun <3

    YanıtlaSil
  6. Aa! Ne güzel bir haber bu. Şimdiden tebrikler, Allah tamamına erdirsin, nişan bohçası gibi gelenekler ne güzel:) mutluluklar canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bi heyecanla bohça işine girdik çokta güzel oldu :) teşekkür ederim iyi dilekleriniz için:)

      Sil
  7. Süslü Püslü, Mac studio fix fluid benim gelin makyaj fondötenim. Çok doğru bir seçim yapmışsın. Ben uzun süre araştırma sonucı seçmiştim. Cilt tipin nedir bilmiyorum ama cildin kuruysa mutlaka bir iki gün önceden nem maskeni yap ve cilt tipin ne olursa olsun nemlendiricinin üzerine uygulamanı öneririm. Yağlı karma ciltliysen transparan bir pudrayla sabitlemeyi unutma, ne ışıltılı ne mat bir fondötendir. Fotoğraflarda şahane çıkarsın. Kokusu için malesef yapılacak bir şey yok, Mac'in neredeyse tüm fondötenleri öyle kokuyor. Ancak uyguladıktan hemen sonra o koku yok olacak, öyle kokmayacaksın korkma :) Şimdiden hayırlı olsun. Eğer aklına takılan bir şey olursa bana her zaman ulaşabilirsin, mail atabilirsin. Seve seve yardımcı olurum ürünle ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum iyi ki bunu seçmişim :) nişandada mutlaka bunu kullanıcam:) evet aldıktan sonra deneme amaçlı sürdüm kokusu 1-2 saat içinde geçmişti ilk kullanımdan kaynaklı sanırım çok ağır geldi ama sonradan alıştım:) güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim inanın çok işime yarıdı benim gibi bir sürü kişininde işinde yaratacağına eminim :) <3 <3

      Sil
    2. Benden yorum çıkmaz ama güzel yorumları kapmışsın :) Blanamın da gelin makyajıymış demek, seçiminden dolayı tebrikler, ben de not alayım bari :)

      Sil
    3. sayesinde benimde nişan makyajımda kullanılıcak içimi rahatlattı mutlu etti beni:)

      Sil
  8. Güzel bir ürün olduğunu duydun ancak denemedim. Bu arada kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. Mac kalitesiyle de iyi bilinen bir marka. Profesyonel makyajda doğru secim. Bu arada kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,hayırlı olsun en güzel telaşlar içindesiniz, bu ürünü bende kullanııyorum birde pudrasını aldım kokusuna takılmayın, çok güzel bir ürün biraz maliyetli olsada sonuçta cildimizi hafife almaya gelmez güle güle kullanın ha bu arada yüzünüzü biraz nemlendirin ve mümkünse fondoten süngeriyle uygulayın daha güzel oluyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fırça ve sünger arasında kararsız kalmıştım :) süngerle yapıcam artık :) teşekkür ederim yorumunuz için<3

      Sil
  11. çok güzel bir seçim yapmışsın güle güle kullan canım :)
    Bana da beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Süslüm biliyosundur belki H&m makyaj sünger beauty blender a Muadil hatta daha iyi olduğu söyleniyor bende aldım hatta geçenlerde 7 liraya almıştım intertte 10 diyelim onları al bi dene fiyati da uygun zaten :)
    Mac hakkında yorum yapamicam malesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&m süngeri çok duydum canımda bi gidip alamadım bahaneyle haftaya gidip alıcam inşallah :)

      Sil
  13. Allah tamamına erdirsin :) Mac doğru bir seçim olmuş bence de :)
    Bloguma da beklerim bu arada, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  14. Tatlı heyecanlar ve telaşlar içindesin yani:)))

    YanıtlaSil
  15. Allah tamamına erdirsin mutlulukla sağlıkla sevgiyle saygıyla.

    YanıtlaSil
  16. Bu fondöteni hiç kullanmadım ancak adını çok duydum.Nişan öncesi bir prova yapma şansın olursa nasıl duracağını görmüş olursun.Hadi hayırlısı bakalım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için mutlaka deniycem:)

      Sil
  17. Hayırlı olsun :) Evet, kokuya yapacak bir şey yok ama uyguladıktan sonra genelde kokuları kalmıyor ürünlerin... ben bir de, ürün çok sıvı değilse, beauty blender ile uygulamanı önerebilirim. Tüm fondötenler bu şekilde çok daha doğal ve hoş duruyor. Sevgiler!

    YanıtlaSil