Süslü Püslü Eldivenlerim :)

Herkese merhaba :)  2  gün boyunca  teeek teek işlediğim eldivenlerimi paylaşmak istedim :) İlk önce en sevdiğim boncukcu  hana giderek istediğim tonlarda boncuklarda topladım sonrada aldığım eldivenlerin üzerine gelişi güzel bir şekilde süsledim çıkan sonuçtan çok çok memnunum göründüğü kadar basit bir işlem değilmiş çok fazla emek isteyen bir işmiş onu anladım.

Hatta instagram sayfamda satmak için yapmıştım ama beğenerek yaptığım el emeği işlerimi  satmak içimden  gelmiyor kendim kullanıcam sanırım:))
Bu işleme işinide çok sevdim biraz araştırınca çok fazla yerde kullanımı var yavaş yavaş örnekleri çoğaltıp yayınlıycam :)


                  



             


               


                   

Süslü Püslü çekilişim devam ediyor katılmak için tıklayabilirsiniz :)


Sevgiler:)




12 yorum:

  1. Sen ne yaptın böyle harika olmuş:) Tek tek uğraşmışın ama değmiş yani:)

    YanıtlaSil
  2. Pembe sevenler bayılacak ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Süslü püslü bir eldiven gerçekten de... :) Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
  4. Tam anlamıyla ba-yıl-dım..! Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Sizin bu eldiven süslemelerinize bayılıyorum. Yine tek kelimeyle harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  6. bayıldımmmmm harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Müthiş olmuş bence. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil