Pembe Elbise Diktim:)

Herkese merhaba :) son 2 gündür bu güzel elbiseyi dikmekle  meşguldum. Çok severek diktiğim bir model oldu.Kumaşi toz pembe krep  olarak kullandim. 

Ön kismini oval gelecek şekilde kestim ve diktim Etek uçlarinda  tüy kullanmak istedim en yakisacak tüyünde bu sene moda olan deve kuşu tüyü diye sattiklari bu tüyden yaptim:) 

                             


                         



Dikiminde  burda dergisinin sayili   Basit elbise modelini kullandim . 

           



Elbise bittiğinde kararsiz kaldim güzel oldu mu acaba :/ 
İyi veya kötü yorumlarinizi bekliyorum


Süslü püslü çekilişim devam ediyor:) Katilmak için buraya tiklayabilirsiniz.

Sevgiler

15 yorum:

  1. Ben çok beğendim, rengiyle sadeliğiyle ve etek ucundaki püskülleriyle çok şık. Üzerinizde duruşu daha da hoştur eminim. Güzel günlerde giyin emeğinize değmiş.

    YanıtlaSil
  2. Deve kuşu tüyü bi harika durmuş, üstelik böyle toz pembemsi olmasına bayıldımm ^-^ Bunun dışında dikişten pek anlamadığım için birşey diyemeyeceğim ^o^

    YanıtlaSil
  3. Ayyy ne şirin bişey olmuş bu böyleee ♥_♥

    YanıtlaSil
  4. ÇOoooook güzel olmuş. Tam benim tarzım. Rengi, sadeliği ama süslü tüylü ayrıntısı. Şahane emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Gayet güzel, cici bir elbise olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Rengine modeline bayıldım elinize sağlık.
    Bu arada takipteyim banada uğrarsanız sevinirim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş deve kuşu tüyünü nerden aldınız acaba öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş deve kuşu tüyünü nerden aldınız acaba öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Eminönünde tuhafiyelerde satılıyor:)

      Sil