Kendin Yap | Eğlenceli Tokalar:)

Merhaba :) kendin yap projelerine  bakarken aşağıdaki tokalardan birine denk geldim ve başladım araştırmaya :) farklı,kolay ve çok tatlı  bu tokaları toparladım .incelediğimde yapımlarının çok basit olduğunu farkettim.çocuklarla yapılabilecek çok güzel bir aktivite olabilir.

İşte minik süslü püslü kızlar için rengarenk kurdeleler ve silikon tabancasıyla yapılabilecek   o güzel tokalar:)

   
      

   

                               


                              

                             

                             

                                 


      

Sevgiler:)



      
    
     


  
   

7 yorum:

  1. Hepsi çok şeker gerçekten yapmak gerek; )

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. ;) şuanda kız anlarını kıskandım. Keşke benim de bir kızım olsada ona bu tokalardan yapsa idim.

    YanıtlaSil
  3. Her biri ayrı ayrı güzel ve çok sevimliler. Minik kızları süslemek ayrı bir zevk.

    YanıtlaSil