Silk'n Silhouette Deneyimim :) #evimdegüzellik

Merhabaa:)Daha önce yazmış olduğum Silk'n Silhouette hakkında bu yazımda deneyimlerime yer vermek  istedim :) 
Kullanımı oldukça  basit olan ürün beni bayaa mutlu etti diyebilirim :) kullanmaya başladığımdan beri  kilo almadım.Sporla beraber daha da sıkılaştım diyebilirim.Ürünü kullanırken yaşadığım tek sıkıntı jel  problemi oldu. Sürdükten ve cihazı kullanmaya başaladıktan sonra jel çok çabuk kuruyor  ve yenisini sürmek geriyor  böyle giderse bu jelden stok yapmam gerekicek:) Hafta 2 saat istediğim bölgelere  15 dakika uyguluyorum. Kullandıktan sonra  yaydığı ısıdan dolayı hafif bir kızarıklık oluyor  ve bu kızarıklık 10 dakika içinde geçiyor. Kesin sonuçlar almak için oldukça erken ama spor  yaparak kullanmaya devam ettiğim sürece istediğim sonucu elde edeceğimi düşünüyorum:) 
                                          


İlgilenenler için elimde 2 adet indirim kuponu bulunmakta  bunun için mail atarak istemeniz yeterli olucak kodlar tek kullanımlık olduğu için  gerçekten almak isteyenlere hediye etmek  istiyorum.Evimde güzellik etiketiyle instagram ve twitterda diğer kullanan kullanıcıların ve tavsiye kanalının  yorumlarını okuyabilirsiniz . Sürekli güncel yorumlar geliyor. Yakında bu ürünle ilgili bir postum daha olucak  eğer merak ettiğiniz sorular varsa  yorum bırakabilirsiniz :) 
   Yaz gelmeden selülitlere dur demek için minik ipuçları ; 






Sevgiler:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder