Perma macerası :)

Merhaba  sevgili takipçilerim:) Dün bahsettiğim gibi bugün saçlarım üzerine bir yazı paylaşmak istedim:) 


 Oldum olası pırasa saçlara sahibim :) 
Saçlarım çok düz olduğu için dalga veya kıvırcık seviyorum ve bunun için her düz saçlının  mutlaka bir kere düşündüğü  perma yöntemine  başvurdum. ilk olarak Nişantaşı'nda   Kalıcı  su dalgası yaptırdım çok çok memnun kaldım dalgalı saçı kullanmayı  öğrendikten sonra  benim için daha da güzel oldu :)3-4 ay sonra saçlarım tekrar düzleşince bu sefer Kocaeli'de bir kuaförde  perma yaptırmaya karar verdim.Dalga nasıl olsa güzel  oldu perma da güzel olur dedim ve zaten ince telli olan saclarım birde permayla birleşince  merinos koyunu gibi oldum kıvır kıvır :(( 

Ve eve gelir gelmez hiç bekletmeden yıkadım  buna rağmen bir değişiklik olmadı  saçlarımda elektriklenme kırılma  başladı toplasan olmuyor kıvırtsan  hiç olmuyor  yine istanbulda bir kuaföre gittim ve bana bir çare dedim kuaför bu saça hiç birşey yapamayacağını beklemem gerektiğini bir ay sonra düzeleceğini söyledi   Düzelmezse 1 ay sonra gel istediğini yapıcam dedi 1 ay sonra hiç bir değişiklik olmayınca tekrar gittim  keratin bakımı ve brezilya fönü uygulaması  yaptılar   Saçlarımda gözle görülür bir düzelme oldu ama yeni çıkan saçlarım gayet düz bakımlıyken altta kalanlar elektrikli ve bakımsız kaldı.araya yaz girince hergün denize gittiğim için bakım yağları kullanmaya başlamıştım ama  deniz suyu yıpranmayı destekledi:/ şuan alt  kısımlar için düzleştirici kullanıyorum  eskiden ne güzel  kullanmazdım perma izleri saçımda halaaa var.perma yaptıracaklar en az 10 kere oturup düşünsünler bana bunu söylediklerinde aman  nolucak beğenmezsem brezilya fönü yaptırırım diyordum  sonuç olarak yaptırdım evet ama  saç dökülmesi  uzamayan elektrikli  kırık  saçlara merhaba dedim:/ yani  anlıycağınız 1 yıldır yaptığım saç hataları  yüzünden baya zorluk çektim  şimdi  ise bakım ürünleriyle serumlarla toparlamaya çalışıyorum  bugünde  john frieda ürünlerin bu uzun yaşadıklarım sonucunda almaya karar verdim serumu benim gittiğim gratiste kalmamıştı  yarın  başka bir gratisten alıcam  ve yeni bir bakım serüvenini başlatmış olucam  ekstra olarak aktardan aldığım 12 çeşit yağ içeren saç bakım yağı kullanıyorum . Merak ettiğim şey daha önce bu ürünlerden kullanan var mı ?  Memnunluk  dereceniz nedir?  Görüşlerinizi yazarsanız  çok sevinirim :)


*John Frieda  ürünlerini dün gece kullanma fırsatım oldu.yıkarken  çok güzel bir yumuşaklık hissettim  kuruttuğumda da bu yumuşaklık devam etti .genelde okuduğum bloglarda yağlanma  olduğu  yazıyor ama bende olmadı.Hacim veren sprey gerçekten benim saçıma hacim verdi:) ama sadece sacımn üst kısmına.
  Bu sorunda benim  saçımdan kaynaklanıyor   bahsettiğim gibi kırık saclarımda  dolayı :// 
                    
                 


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder