Arkadaş sürprizleri:)

 Evett  işte en güzel post diye buna denir :) benim çok kıymetli arkadaşlarım acaba ölücek miyim sorusunu bana 1 ay içinde en az 6-7 defa tekrarlatmayı başardılar :) hepsi üst üste olunca e  insan biraz noluyor yahu diyebiliyor :) ama biliyorum ki hepsi beni çok sevdikleri için bende onları çok seviyorum :))) 

En sevdiğim 2 sürpriz  biri kapıma  bıraktıkları  kitty pasta diğeriyse oda arkadaşım Selin 'in görünce aklına ben geldiğim kitty parfumu :)

bir sabah uyandığımda kapıma hello kitty pasta bırakıp kaçmışlar yanınada bir sürü mum koymuşlar fotograf olarak bir tane cekmişiz bununla idare edicez artık:) 
                  
                      


 Ve tesadüf ki 2 gün önce  bu parfumu instagramda  gördüm Selin bilir nerde bulucağımı diye düşünüp söylemeyi unutmam  ve eve gidip geldiğinde bna bu güzel hediyeyi getirmesi:) evrene mesaj göndermeyi başarabilmişim :p 


                         

 Çok  sevdiğim arkadaşlarım Aymila,Selin,Kansu,Elif ve Melis' e   Kocaman öpücüklerimi  gönderiyorum  iyi ki varsınız:) 


Sevgiler :)
     

1 yorum: