Pembe Takılık:)

Merhaba:)2-3 ay önce yapmış olduğum bu takılığı bugün sizlerle paylaşmak istedim.Takılar kolyeler  artık kutular içinde karman çorman olunca ki dağınıklıktan nefret eden biri olarak hemen toparlayıcı bişeyler yapmaya karar verdim:)Aslında rengarenk 5-6 tane kutu almıştım bu  takı dağınıklığını çözmek için ama  baktım kutu içinde daha fena bir hal aldılar:)Birde bu takılığı asıl yaptığımı anlatayım size:):):)Aslında kullandığım aparat  çok tanıdık:)Annelerimizin mutfakta kullandığı  bardakların asıldığı askılık (adını bilmiyorum) böyle diyelim şimdilik:) Gri renkte olan bu askılığı pembeye boyadım ve çok güzel bir takılık oldu:):)


Fotoğrafta gözüksün diye biraz boşalttım takıları :)

 Ama baktım ki yinede  gözükmüyor takılık bende boşalttım:)


Sevgilerle:):)

9 yorum:

  1. aa harika bi fikir ve renk :)
    hele acelem varsa evden bir an önce çıkmam gerkiyorsa o birbirine girmiş kolyeleri aralarından güçükle çıkarttığım yüzüklerden nefret ediyorum bende:) çok iyi olmuş canım bu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım:) bi ara kutularımıda paylaşıcam sizlerle rengarenkk :) :)

    YanıtlaSil
  3. süper süper süper :)) çok güzel bir fikir :) hemen denemem lazım :))

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Adıyla münhasır blogger:)

    YanıtlaSil
  5. şahane bir fikirmiş bayıldım ucuz ve pratık bır yontem;)

    banada beklerım canım sevgıler;
    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuuuuş, gerçekten bayıldım:)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bu da güzelmiş.buna benzer bir ürünü ben de bilekliğim ve bileziklerim için istiyorum:-))

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi fikir,ayrıca çok cici olmuş.Derhal ben de yapmak istiyorum.:))

    YanıtlaSil