Baykuş Kolye :)

Merhaba:) Dün çıktığım alşverişte aldığım parçaları ufak ufak paylaşıyorum:)Kardeşimle birlikte takıcıda turlarken bu kolyeyi gördü tuturdu al al al iyi de ben kullanmam napıcaz alıp koca çocuk  evde bulunsun diyor:)Ev ahalisi  biraz tuhaflaştık.Evde bulunsun diye baykuş kolye aldık anlıycağınız:)
Kolyeyi ben kullanmayacağım.Bende  evde bulunmuşken butiğimde de bulanableceğini düşünüyorum:)
Aaa birde ben kolyeyi biraz değiştirdim  ufak ufak üzerinde oynadım beğenirsiniz umarım:)


Eski hali ve yeni hali:)

Eski hali;

Eserim :p



9 yorum:

  1. BENDE TAKILARIMI LIP ALIP OJE İLE BOYUYORUM YA ASETONLA SİLİP KEYFİME GÖRE DEĞİŞTİRİYORUM :):) BAYKUŞ GÜZELMİŞ :)

    YanıtlaSil
  2. o da güzel fikirmiş bende bidahaki sefere oje deniyim:)

    YanıtlaSil
  3. en yakın arkadaşım tam bir baykuş delisi, görse buna kesin o da bayılırdı benim gibi, ellerine sağlık =)))

    YanıtlaSil
  4. Ben beceremiyorum böle şeyleri yaaa :((

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumlarınız çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. şirin bir baykuş oluvermiş son hali, güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş tebrik ederim çok güzel süslemişsin canım :)

    YanıtlaSil
  8. Senin eserin ilk halinin havasını söndürmüş canım eline sağlık

    YanıtlaSil