Kot elbise dikimi

Herkese merhaba :)  Ramazan günleri hızla geçerken  kendime kot elbise dikmeye karar verdim:)  Hedefim önümüzdeki haftaiçine  yetiştirmekti. Elbise dikerken kalıp olara başka bir elbise kullanıyorum bu benim için daha kolay oluyor.Bu kot elbiseye dün öğleden sonra başladım.Astarsız olunca bi çırpıda bitiyor gibi geliyor şuan  sadece bir cebi ve etek ucu katlaması kaldı :) onlarıda bugün halletmeyi planlıyorum:) Ama sadece bir kot elbise olarak kalmasın diye  üstünü süslemeye karar verdim taş boncuk  artık ne olursa biraz süslü püslü yapıcam:)  gün içerisinde çektiğim fotoğraflarımı paylaşayım  hemen:) 




Kumaşım biraz yamuk  kesilmiş olsada benim işimi gördü:) 


Bu hafta içi bir butğkte denk gelip aşağıdakı tulumu  aldım.instagramdaki  butiklerdede satışı var  sanırım 4-5 yıldır yazlık  dolabıma giren siyah  ağırlıklı ilk parçadır:) yakında renkleri çıkar diye düşünüyorum çünkü çok rahat almak isteyenlerin  kesinlikle tereddüt etmeden almasını önerirm:)



Fotoğraf alıntıdır* 


Giydiğimde duruşunu çekmişim :) profesyonel olmasada bu şekilde ;


Kot elbisem bitti  :)





Sevgiler:)

37 yorum:

  1. Kot elbise harika olacak. Spor olduğu için göğüs kısmına bir gömlek cebi gibi kendi kumaşından dikip o cebi kristal taşlarla süsleyebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep dikiyorum şimdi elimde olan boncuklarla cep ve yakasını süslemeye karar verdim bakalım nasıl olucak:)

      Sil
    2. nilgünün fikrine bende katılıyorum

      Sil
    3. Merakla bekliyorum bir dikissever olarak

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık,maharetli olmak ayrı birşey :) Tulumda çok yakışmış güle güle giy dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici cıkmışsınız, güzel günlerde giyinin.

    YanıtlaSil
  4. Kot elbise istiyorum yaa :)) ama ne annem nede ben uğraşırız ki :))
    Güle güle giy :))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık üzerinde de görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık,iyi günlerde giy <3

    YanıtlaSil
  7. Bu kot elbiseyle yazın çok rahat edeceksin ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. Keyifle kullan her ikisini de:)))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel olacak bence,tulum da çok yakışmış ,keyifle giy :))

    YanıtlaSil
  10. Tulum harikaymış; fakat, o boy bende ciddi facia durur diye almaktan kaçınıyorum (boy 158 cm). Kot elbisenin bitmiş halini de merakla bekliyorum. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuh çokta yakışırdı eminim :(
      Çok teşekkür ederim paylaşıcam bitmiş halini:)

      Sil
  11. Bu yıl kot elbiselerin dönüş yılı oldu.Bu ara gelip gidip deniyorum ancak henüz yakışanı bulmuş değilim.
    Tulum da çok hoşmuş bu arada.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş canım. Keşke cebi de yakın çekimde görebilsek.

    YanıtlaSil
  13. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....Elbise süper bu arada

    YanıtlaSil
  14. Kot elbise çok güzel olmuş, eline sağlık. Tulumunu da güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  15. Süslüüüüü :)) Aynı hazır alınmış gibi olmuş ki bayıldım :) Keşke bende böyle yetenekli olabilsem musmutlu günlere giy ^.^

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş canım beniiiiiim ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  17. Çok sevdim sağlıkla giy canım çok rahat bir model.

    YanıtlaSil
  18. ne güzel ya valla tebrikler kot elbisene bayıldım.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil