Nişanlık Denemesi

Herkese merhaba:)
Artık bloğumda bol bol  nişan,bohça,hediyelik, kıyafet postları olucak sanırım:) Geçen gün arkadaşımla beraber Nişantaşında kahvaltıya gitmiştik sonrasında gezip alışveriş yapmayı planlamıştık ama hiç  aklımda yokken Nişanlık bakmak aklımıza geldi. En yakınımızdaki mağaza İnstagram sayfasını bayılarak takip ettiğim,kullandığı renklerİni çok beğendiğim sherri hill magazasında bulduk kendimizi:) Çalışanları çok iyi karşıladı  mağaza harikaydı bir sürü elbisenin içerisinden en fuşyasını gidip seçtim:) üzeri tamamı taş işlemesiydi ilk nişanlık denemesi bu şekilde oldu.Karar verdigim bir model henuz yok  kararsızım  ama aşağıdaki modelin rengi ve eteğinin kabarıklığı çok güzeldi.Platform  topukla dahada uzun boylu şık duracağını düşünüyorum.Elbisenin fiyatı 2.950 tlydi.






İlk nisanlik denemesinde  kilo vermem gerektiginede karar vermis  bulunmaktayim:) 55 kiloyla diyete basladim 2gundur yemeyip icmeyip spora  basladim  hedefim 50-51  insallah kisa surede ulasirim:))

Sevgiler:)

10 yorum:

  1. Kızzzz niye kilo veriyorsun sen :( ne güzel bir kilon var keşke ben de 55e çıktığımı görebilsem :( bu arada fuşya rengi harika bir seçim olurdu nişanlık için. Alınmazsan üst kısmının seni çok kapayacağını düşünüyorum taşları her ne kadar güzel olsa da. Umarım kızmazsın bu dediğime. An ve an takipteyim ben de <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) böyle abiyelerde biraz kilolu gibi geliyorum gözüme daha ince durmak için herşey:))
      Tabii ki alınmadım çünkü bende aynısını düşündüm boğazıma kadar aşırı kapalı boğucu oldu setekleri uçuş uçuş olan yaka kısmı açıklara bakıcam :)

      Sil
  2. Merhaba bende nişan sürecindeyim henüz gezme gibi vaktim yok sen denedikce artık bende modeller beğenirim bende 48-50 kilo olmaya çalışıyorum allah ikimizede kolaylik versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince paylaşıcam umarım istediğimz kiloya gelebiliriz :)

      Sil
  3. Taşlı olması çok güzel ben etekte tahtayı severim.

    YanıtlaSil
  4. İp atlayın daha hızlı ve sıkılaşarak kilo verirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Ay bende 47 olmaya çalışıyorum boyum kısa olunca bu tarz elbiseleri hiç denemedim ama gelinlikte şişko durmayım diyeee harekete geçtim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yaptın vermemiz gerekiyor sonra hep fotoğraflarda kalıyor baktıkça mutlu oluruz:))

      Sil