Kendin yap | Takı kutularım:)

Merhaba:) 
Hiçbir yere sığdıramadığım takılarımı  bir kısmı için elimde olan malzemelerle çok  güzel kutular yaptım  ve böylelikle düzenli olmasını sağladım:) 

Daha önce Tahtakaleden  aldığım puantiyeli pembe kutularımı küpelerim için kullandım.
Küpeleri sabitlemek için a4 boyutunda köpük benzeri birsey kullandım(adını bilmiyorum) :)
Böylelikle düşmüyorlar istediğinde sabitliyorum :) 

Bilekliklerim içinse aşağıdaki yastıkları diktim takı dükkanlarındaki gibi düzenli durması  için en iyi çözüm bu gibiydi.

Kolyelerimi çok seviyorum ama zamanla kararma yapıyorlar onun için internette bir sürü yöntem okudum  ve sorunun büyük kısmını takıların birbirine değmesinden kaynaklandığını öğrendim. Küçük torbalar aldım ve ayrı ayrı hepsini poşetlere koydum  kolyelerim uzun süredir bu şekilde duruyor ve kararma olmadı:)
İşte süslü püslü kutularım:) 

                

                

                

                

                

                

Bileklikler ve saatler tabii ki sığmadı bir kutu  ve birkaç yastık daha yaptığımda  dışarıda kalanlarıda toparlayabilirim:) 
                

                

Sevgiler
   
   
  
   
       



   
   

8 yorum:

  1. çok şelerler , ben takılarım için babamın alet cantasına el koydum ... tabi senin ki gibi güzel değil ama oldukça kullanışlı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl rengarenk, nasıl tatlı olmuşlar.:))

    YanıtlaSil
  3. cnm ne güzel düşünmüşsün. çokta güzel uygulumışsın
    güle güle kulllan öyle birşey yapmayı bir süredir bende düşünüyorum aslında. verdiğin bilgilerden faydalanacağım.

    bloğunu çok beğendim
    takibi alıyorum.
    bende beklerim

    www.tesetturnotlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar düzenli olmuş, mağazalardaki gibi, tam benlik, ben de çok severim böyle düzen yapmayı, kutulamayı, dizmeyi, denemeliyim mutlaka, harika fikir..Eminönü'ne bir gitmeli..

    YanıtlaSil