Prenses Elbiselerin En Süslü Püslüsü❤️

Herkese merhabaaa:))) Tatile girdiğimden beri bir çok şey diktim ama en  en en ennn güzeli bu elbise olduuu :))❤️
Dün karar verip gidip kumaşlarını aldım artık dikime yönelince anne -kız çocuk bebek kıyafetleri yapmaya karar verdim,tabii ki en süslü püslüsü olmalıydı :)) 
 Aşağıda gördüğünüz modeli çıkarttım.:) 


Sizde isterseniz suslupusluu@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz❤️:) 

                  

                  

                  


                               

     

                                  

                         


Sevgiler :))
     
  
    


   


        








2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş pembiş pembiş bayıldımmm :) emeğine sağlık. bu arada takibe aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok süslüüüü :) çok güzel bayıldım. kızım olsa şu an mail atıyordum :)

    ben de beklerim hayatisusle.blogspot.com

    YanıtlaSil