Hediyelerim geldi:):)

Herkese merhaba :) Yine çok güzel  hediye çekilişleri kazanmışım.Bu hafta 2 tane birden kazanmışım:) Her seferinde söylüyorum çok sık katılmıyorum çekilişlere  ama katıldığımda da kazanıyorum:) 

Bugün elime ulaşan hediyeler makyajodamm blog  çekilişinden kazandıklarım :) Gönderdiği her ürüne tek tek hayran kaldım.Süslü takı askılığı pembe düzleştiricisi tam süslü püslü şeyler:)Çekilişi sayesinde güzel bir blogger la daha tanışmış oldum:)

Takip etmek için tıklayabilirsiniz : MAKYAJ ODAMM BLOG 

Gelelim güzel hediyelerine:)

Makyajodamm blog sahibesine güzel hediyeleri için teşekkür ederim:):)






Kazanmış olduğum  diğer hediyeleri  ise hayat paylaşınca güzel blog  çekişinden kazanmışım:)Oldukça şanslı bir hafta oldu benim için:) Gelecek olan hediyelerin hepsi birbirinden değerli merakla beklemekteyim:):)

Takip etmek için tıklayabilirsiniz : HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL BLOG


Hayat Paylaşınca Güzel blog sahibesine çok teşekkür ederim:)





Sevgiler :):)

8 yorum: