Minik bir alışveriş:)

Herkese merhaba:):):):) Çekilişim anasayfamda uzun süre kalsın diye post yazmadım bir kaç gündür ve bugün karşınızdayım:):)Dün kendime dünya tatlısı bir telefon kabı aldım.Tabii hevesim geçene kadar ama çok tatlı ki bu:):)Birde Pudra  fondoten benzeri şeyleri kullanamıyorum cildim hassas olduğu için hemen sivilce yapıyor garnier ın bb kremi bile bende sivilce yaptı:/Çoğu kişi memnunken benim ki bir köşede duruyor.Bende denemek için sürekli arayışlardaydım.En son yine dün karşıma çıkan bu Lancome compact power ı aldım rengi çok güzel  ve şuan için  yüzümde bir problem olmadı çok çok çok memnunum kapatılıcak birşeyimde yok ama  böyle devam ederse  aradığımı buldum demektir.Beğendiğim bir kaç ürünü daha vardı onları da almaya karar verdim:)


 Çekilişime katılmak için buraya tıklayabilirsiniz :)







Parlak kısmından pembe kabımda çıkmış:):)






9 yorum:

  1. Tel kabı çoook şekermiş bayıldııım nerden bulabilirim bundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ama nerede bulabileceğini hiç bilmiyorum benim de birden karşıma çıktı:)

      Sil
  2. çok şirin bir şey bu :)

    YanıtlaSil
  3. Çok seker telefon kabı bende yeni bir tane aldım. Toplam 12 tane oldular galiba ne olacak bizim bu halimiz :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa en üstteki telefoon kabıı;
    Ne tatlısın sen öyle yaaa =)
    Bana da geel bana daaa ♥

    YanıtlaSil