Çekiliş mi yapsak ?

Yine yeniden ben :)Kafamdaki bir soruyu artık açıklığa kavuşturmak istiyorum:) 

Sorum  başlıktan da belli olduğu gibi çekiliş yapsam mı ? Yılbaşı bahanesiyle bir sürü çekiliş var katılım olur mu olmaz mı diye sormak istedim sizce süslü püslü de bir çekiliş yapsın mı bahanesi de bloğunu 700 kişinin izlemesi olsun mu:):):):)  Yapacağım çekilişte yine buradaki(tık tık ) gibi olsun istiyorum bol seçenekli bir hediye :):) 

Çok fazla ikilemdeyim yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz:):)


9 yorum:

  1. Bol ocecikli çekiliş olsun hatta bana çıksın hehe :)

    YanıtlaSil
  2. okadar güzel şeyler yapıyorsunki eminim harika olacak :)

    YanıtlaSil
  3. evet bencede bir çekiliş yapın ama benim çekilişimede katılın :(
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki katılırım canım o kadar çok çekiliş var ki karıştırıyorum :)

      Sil
  4. Nolur Facebooklu zorunlu şartı olmasın süslüüü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında zorunlu şartları +1 haklı yapsak daha iyi böylece herkes katılabilir:)isteyen paylaşssın gibi:)

      Sil
  5. Çekilişlere hiç hayır dermiyiz hele senin gibi güzel hediyeler seçen birine :)

    YanıtlaSil