Şıkır Şıkır :):)

Eveetttt annemle birlikte diktiğimiz ceketim :)Aynısından ayakkabı yaptığımı daha önce paylamıştım.Bu ceketimi çok seviyorum ve giymek için bir an önce mevsim değişikliğini bekliyorum :):):)   Ben biraz daha spor kot pantolon t-shirt şeklinde kombinledim tabiki daha neler nelerleeee muhteşem olur:):):)








                                      Aslında beyaz  t-shirtle çok daha güzel oluyor:)












Aynısından birden bende olsun derseniz www.mervetunctasarimbutik.blogspot.com adresinden fotoğraflara bakabilirsiniz :)Daha sonra  suslupusluu@hotmail.com adresine mail atmanız yeterli :)  Sevgilerleee

5 yorum:

  1. blogun ne kadar seker :) bayildim bende severim böyle sikir sikir seyleri Prensesin Masalinada beklerim Sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel tasarımı var bloğunun çok beğendim. pullu her şeye ben de bayılıyorummmm.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederimmm :) bende elimden geldiğince bişeyler yapmayı seviyorum :)

    sevgilerlee)::)

    YanıtlaSil
  4. Ceket çok hoş olmuş elde dikildiğine inanmak zor :) Blogdaki herşey çok hoş. Bu arada burdan gördüm bumerang üyesi oldum ancak şablonu nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum, size sorayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      şablonuda bumeranga giriş yaptığınızda hemen yukarıda sağda tanıtımlarım hürlist şablonlarım yazıyor şablonlarıma tıkla sayfayı aşağıya kaydır oradan istediğini seç :)

      Sil