Hello Kitty By Karaca Home ❤️ Hello Kitty Baharatlık,Çerezlik VeKahvaltı Takımı

Merhaba:)
Bütün hello kitty severleri sevindirecek güzel bir post yapıcam :)  Karaca nın Hello Kitty serisini  bilenler vardır  bende yakından ilgileniyordum bu seriyle :) 
Parçalarını tam takım bir türlü  tutturamıyorum:) cookplus.com da buldum ve birbir almaya karar verdim.bugün gelen kargoda 3 lü çerezlik ve 7'li bahratlık takımı vardı:) renk tonları tam istediğim gibi harika:) yarın 3 lü saklama kabı gelicek  daha sonra ki siparişimizde de hello kitty kahvaltı takımı benim olucak:))) 
Sipariş aşamasından kısaca bahsetmek istiyorum çünkü  çok memnun kaldım:)  Cookplus. com üzerinden satın aldım havale veya kredi kartına tek çekimde ürünün fiyatında düşüş oluyor.ücretsiz kargo seçeneğide vardı ve hemen kargoladılar . Mutfak gereçleri almak isteyenlere şuan önerebiliecğim tek site:) 

Gelelim hello kittylerime :)) 

Baharat takımı;

    
  

  

  

  

3 lü çerezliklerim:)


  
  


  

Ürünler kadar  kutularıda harika:))

                         


Gelicek olanlarıda  paylaşmak istiyorum :)   Geldiğinde kendimde fotoğraflayıp  paylaşıcam:) 

Kahvaltı Takımı ;
            

Demlik
              
Tuzluk


 Ve 3 lü saklama kabı 


      
   
    
    

Sevgiler:)
   




   
  

  








7 yorum:

  1. Gule gule kullanin ,cok sirinler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller çokkk sağlıkla kullanılsın.:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller , iyi günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Dünyanın ilk sosyal medya platformu buypasa.com açılıyor; Karaca Home kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar çok yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil